Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами

Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2016) Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами. Міжнародний науковий журнал. pp. 48-55.

[img]
Preview
Text
Download (140kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано сучасні вимоги щодо вибору платформи для дистанційного навчання, розглянуто адміні- стративні функції системи керування навчанням. Описано методику проектування електронного курсу. Розглянуто під- хід до організації начального процесу, що ґрунтується на поєднанні традиційного навчання із навчанням в режимі online на прикладі курсу «Нові інформаційні технології» для здобувачів вищої освіти напрямку «Філологія» Житомирського державного університету імені Івана Франка. Даний курс було адаптовано для змішаного навчання, описано структуру навчально-методичного комплексу електронного курсу. Електронний курс повністю відповідає вимогам кредитно-мо- дульної системи, дозволяє фіксувати виконання студентами усіх видів навчальної діяльності, організовує самостійну роботу, дає можливість проводити проміжні та підсумкові зрізи знань.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дистанційне навчання, інформаційні технології
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Оксана Куліковська
Date Deposited: 01 Sep 2016 07:14
Last Modified: 11 Jun 2017 12:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21836

Actions (login required)

View Item View Item