Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2016) Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами. Міжнародний науковий журнал. pp. 48-55.
|
Text
Download (140kB) | Preview |
Abstract
Проаналізовано сучасні вимоги щодо вибору платформи для дистанційного навчання, розглянуто адміні- стративні функції системи керування навчанням. Описано методику проектування електронного курсу. Розглянуто під- хід до організації начального процесу, що ґрунтується на поєднанні традиційного навчання із навчанням в режимі online на прикладі курсу «Нові інформаційні технології» для здобувачів вищої освіти напрямку «Філологія» Житомирського державного університету імені Івана Франка. Даний курс було адаптовано для змішаного навчання, описано структуру навчально-методичного комплексу електронного курсу. Електронний курс повністю відповідає вимогам кредитно-мо- дульної системи, дозволяє фіксувати виконання студентами усіх видів навчальної діяльності, організовує самостійну роботу, дає можливість проводити проміжні та підсумкові зрізи знань.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дистанційне навчання, інформаційні технології |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Оксана Куліковська |
Date Deposited: | 01 Sep 2016 07:14 |
Last Modified: | 11 Jun 2017 12:44 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21836 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |