Педагогічні умови ефективного навчання дорослих

Григор’єва, Т. Ю. (2008) Педагогічні умови ефективного навчання дорослих. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 148-152.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

У статті автор розглядає питання підготовки вчителя-філолога до навчання дорослих, висвітлює педагогічні умови ефективного навчання дорослих, визначає виконавчі функції вчителя у дорослій аудиторії. На підставі аналізу характерних особливостей, індивідуальних рис дорослого слухача, що визначають ставлення особистості до навчання, окреслено основні принципи навчання, які сприятимуть ефективності навчального процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 18 Nov 2008 09:41
Last Modified: 14 Aug 2015 18:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2185

Actions (login required)

View Item View Item