Педагогічні умови ефективного навчання дорослих

Григор’єва, Т. Ю. (2008) Педагогічні умови ефективного навчання дорослих. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 148-152.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Перегляд

Опис

У статті автор розглядає питання підготовки вчителя-філолога до навчання дорослих, висвітлює педагогічні умови ефективного навчання дорослих, визначає виконавчі функції вчителя у дорослій аудиторії. На підставі аналізу характерних особливостей, індивідуальних рис дорослого слухача, що визначають ставлення особистості до навчання, окреслено основні принципи навчання, які сприятимуть ефективності навчального процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: В.В. Васильчук
Дата внесення: 18 Лист 2008 09:41
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2185

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу