Толерантність як складова морального виховання

Максимова, О. О. (2015) Толерантність як складова морального виховання. Наукові записки: збірник наукових статей (128). pp. 101-108.

[img]
Preview
PDF
Download (634kB) | Preview

Abstract

У статті розкривається сутність поняття «толерантність» як складової морального виховання дітей дошкільного віку. Акцентується увага на категоріях, які насичують смислове поле толерантності (повага, сумісність, терпимість, витримка, самовладання, гнучкість, емпатія, чуйність, тактовність, воля, ухвалення, доброзичливість, прийняття, свобода, гуманність, рівноправність тощо). Характеризується поняття «толерантна особистість» та подається змістове наповнення «міжособистісної толерантності» для дитини 5, 6-річного віку. Обґрунтовується доцільність її виховання саме у дошкільному віці, оскільки в цей період індивідом осмислюються та засвоюються певні моральні цінності, ідеали, переконання, на які спрямовується процес стихійного чи спеціально організованого виховання; стають звичними моральні (або навпаки) штампи поведінки, ставлення до себе, до рідних та чужих людей. Показана залежність рівня розвитку толерантності від соціального оточення дитини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моральне виховання, толерантність, міжособистісна толерантність, толерантна особистість, розуміння іншого, повага, самовладання, різноманітність, ідентифікація, децентрація.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 07 Sep 2016 08:03
Last Modified: 10 Oct 2016 07:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21880

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics