Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до роботи в профільних класах

Мельниченко, Р. К. (2016) Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до роботи в профільних класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 90-96. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано структуру профільного навчання природничо-математичного напряму Житомирської області. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Проаналізовано досвід роботи установ післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до профільного навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: профільна школа, диференціація навчання, готовність вчителя біології до роботи в профільній школі, післядипломна педагогічна освіта
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 18 Вер 2016 15:28
Останні зміни: 18 Вер 2016 15:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21942

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу