Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект

Сербин, С. Ф. (2016) Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 131-137. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури. З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально- стилістичного, соціокультурного підходів до навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: методи навчання, інтерактивні методи навчання, процес навчання, методи навчання української мови та літератури
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Sep 2016 20:04
Last Modified: 19 Sep 2016 20:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21949

Actions (login required)

View Item View Item