Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі

Ситняківська, С. М. (2016) Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 138-145. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У даній статті представлена технологія та методичні основи організації проведення занять у ВНЗ зі спеціальних дисциплін на білінгвальній основі та обґрунтовані організаційно-педагогічні умови її ефективного застосування в процесі формування соціокультурної та професійної компетенцій студентів немовних спеціальностей. Доведено, що використання даної технології дасть можливість підвищити результатів навчання, адже з її допомогою у студентів формуються як лінгвістичні комунікативні, так і професійні компетенції, зростає особистісна мотивація до навчання, пізнавальна діяльність, а також укріплюється зв’язок змісту професійного навчання у вищому навчальному закладі з потребами сучасного ринку праці у білінгвальних фахівцях.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: білінгвальне навчання, технологія навчання, фахова підготовка
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Sep 2016 20:08
Last Modified: 19 Sep 2016 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21950

Actions (login required)

View Item View Item