Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до вивчення творів зарубіжних письменників на уроках літературного читання

Голубовська, І. В., Гордієнко, О. А. (2016) Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до вивчення творів зарубіжних письменників на уроках літературного читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 20-24. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто актуальні проблеми формування професійної готовності студентів – майбутніх учителів початкової школи до викладання зарубіжної дитячої літератури на уроках літературного читання як засобу вдосконалення їх педагогічної майстерності. З метою надання методичної допомоги студентам-практикантам здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми і подано її теоретичні засади; запропоновано відповідні методичні рекомендації, зроблено висновки та окреслено перспективи подальших досліджень в означеній галузі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: зарубіжна дитяча література, професійна готовність, педагогічна майстерність, літературне читання, спеціальні знання, вміння й навички, сприймання художнього тексту, професійна підготовка, навчальні програми та підручники
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 21 Sep 2016 20:06
Last Modified: 05 Dec 2017 21:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21962

Actions (login required)

View Item View Item