Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості

Костюк Ю. С. (2016) Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). С. 55–59. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу в школах сільської місцевості та розглянуто шляхи поліпшення уроків фізичної культури для учнів середньої школи. Визначено основні критерії при формуванні рухових умінь в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, сільська малокомплектна школа, учні, фізична культура
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2016 19:57
Оновлення: 23 Вер 2016 19:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21978

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу