Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості

Костюк, Ю. С. (2016) Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 55-59. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу в школах сільської місцевості та розглянуто шляхи поліпшення уроків фізичної культури для учнів середньої школи. Визначено основні критерії при формуванні рухових умінь в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: диференційований підхід, сільська малокомплектна школа, учні, фізична культура
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2016 19:57
Last Modified: 23 Sep 2016 19:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21978

Actions (login required)

View Item View Item