Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності

Луценко, О. В. (2016) Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 71-77. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті досліджено мотивацію як основу свідомого ставлення навчальної діяльності та мотиви зовнішнього і внутрішнього типів, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний смисл здобувачів вищої освіти. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті проблеми мотивації навчальної діяльності курсантів, емоційний аспект мотивації, види та техніки мотивів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: свідоме ставлення, мотивація Національної гвардії України, навчальна діяльність, вища освіта.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Sep 2016 18:25
Last Modified: 25 Sep 2016 18:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21983

Actions (login required)

View Item View Item