Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст)

Михайлова, О. С. (2016) Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 82-85. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз педагогічних технологій формування особистості в соціальному середовищі, визначено особливості їх використання у педагогічних концепціях американських учених 20 століття. Подано основні ідеї формування особистості Джона Дьюї. Розглянуто ''метод проектів'' як метод поєднання інтересів і самодіяльності учнів; Дальтон-план як ефективну модель педагогічної взаємодії. Визначено її компоненти, з’ясовано основні фактори, які обумовлюють ефективне співробітництво за Дальтон-планом.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: формування особистості, ''метод проектів'', Дальтон-план, співробітництво, індивідуалізація навчання, педагогічна взаємодія.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Sep 2016 22:01
Last Modified: 25 Sep 2016 22:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21985

Actions (login required)

View Item View Item