До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі

Найда, Р. Г. (2016) До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 86-90. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті представлено аналіз поняття ''життєвої компетентності'' як однієї із складових особистісно орієнтованої моделі освіти, яка розглядає життя дитини як самоцінність. З’ясовано основні фактори розвитку життєвої компетентності; визначено базові цінності життєвої компетентності у дитини в дошкільному закладі та природовідповідні принципи в ході реалізації поставлених завдань перед педагогом.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: парадигма життєтворчості, життєва компетентність, компетентісний підхід, базові термінальні та базові інструментальні цінності.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Sep 2016 22:02
Last Modified: 25 Sep 2016 22:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21986

Actions (login required)

View Item View Item