Піддубна, О. М.
(2016)
Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис".
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)).
с. 107-111.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано проблему художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого
мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". При підготовці вчителів образотворчого мистецтва
виконання начерків є необхідною умовою для підвищення рівня професійної майстерності. Виконання
начерків розглянуто як один із найважливіших засобів наочності в навчанні студентів малюнка і живопису.
Розкрито специфіку виконання начерків, що є основою творчого та навчального малюнку. Проаналізовано
принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного.
Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над
начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення. Встановлено, що виконання начерків
допомагає майбутньому вчителю образотворчого мистецтва швидко оволодіти образотворчими
засобами озброює практичними вміннями та навичками цілісного бачення натури й зображення, є
умовою для професійного зростання студентів, виявлення їхніх інтересів і задумів з мистецьких
дисциплін. Таким чином, виконання начерків – це фундамент, на якому формується професійна підготовка
майбутнього вчителя образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис".
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |