Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища

Ярошинська, О. О. (2016) Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). '35-141. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті акцентовано увагу на доцільності оновлення стратегії проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів. Здійснено аналіз документів, що розкривають вимоги до професійної підготовки майбутнього педагога, реалізацію ідей Болонської декларації та засад впровадження ЕСТS. Класифіковано їх у три групи. Визначено основні напрями проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано методичні рекомендації з метою ефективної їх реалізації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: зміст професійної підготовки, напрями проектування, підготовка майбутніх учителів початкової школи
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Sep 2016 19:46
Last Modified: 25 Sep 2016 19:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21996

Actions (login required)

View Item View Item