Писанка, Ю.В. (2016) Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. pp. 115-118.
|
Text
Download (817kB) | Preview |
Abstract
стаття присвячена огляду принципів роботи програми моделювання 3D ландшафтів. Програма розроблена на мові С++ з використанням OpenGL для виведення 3D Графіки. Вона дозволяє змоделювати ландшафт реальної місцевості, встановити на ньому 3D моделі і пересуватись по створеному ландшафту.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Моделювання ландшафтів, С++, OpenGL |
Subjects: | Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Оксана Куліковська |
Date Deposited: | 26 Sep 2016 10:36 |
Last Modified: | 26 Sep 2016 10:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22021 |
Actions (login required)
View Item |