Моделювання 3D світу

Писанка, Ю.В. (2016) Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. pp. 115-118.

[img]
Preview
Text
Download (817kB) | Preview

Abstract

стаття присвячена огляду принципів роботи програми моделювання 3D ландшафтів. Програма розроблена на мові С++ з використанням OpenGL для виведення 3D Графіки. Вона дозволяє змоделювати ландшафт реальної місцевості, встановити на ньому 3D моделі і пересуватись по створеному ландшафту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Моделювання ландшафтів, С++, OpenGL
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Оксана Куліковська
Date Deposited: 26 Sep 2016 10:36
Last Modified: 26 Sep 2016 10:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22021

Actions (login required)

View Item View Item