Шиманська, В. В. (2013) Формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу на засадах реалізації державно-приватного партнерства. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (4(66)). pp. 220-226. ISSN 1728-4236
|
Text
Download (374kB) | Preview |
Abstract
Розглянуто основний понятійно-категоріальний апарат, що розкриває сутність понять «механізм», «економічний механізм», «організаційно-економічний механізм». Розкрито особливості формування організаційно-економічного механізму туристичного комплексу. Запропоновано здійснювати впровадження та реалізацію організаційно-економічного механізму через систему державно-приватного партнерства. Ключові слова: туристичний комплекс, організаційно-економічний механізм, державно-
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) H Social Sciences > HB Economic Theory |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 06 Oct 2016 08:41 |
Last Modified: | 06 Oct 2016 08:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22119 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |