Формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу на засадах реалізації державно-приватного партнерства

Шиманська, В. В. (2013) Формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу на засадах реалізації державно-приватного партнерства. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (4(66)). pp. 220-226. ISSN 1728-4236

[img]
Preview
Text
Download (374kB) | Preview

Abstract

Розглянуто основний понятійно-категоріальний апарат, що розкриває сутність понять «механізм», «економічний механізм», «організаційно-економічний механізм». Розкрито особливості формування організаційно-економічного механізму туристичного комплексу. Запропоновано здійснювати впровадження та реалізацію організаційно-економічного механізму через систему державно-приватного партнерства. Ключові слова: туристичний комплекс, організаційно-економічний механізм, державно-

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
H Social Sciences > HB Economic Theory
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 06 Oct 2016 08:41
Last Modified: 06 Oct 2016 08:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22119

Actions (login required)

View Item View Item