PR as a marketing tool

Chernoverova, A. (2016) PR as a marketing tool. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. pp. 16-17.

[img]
Preview
Text
Download (74kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: Л.П. Макарчук
Date Deposited: 17 Oct 2016 11:40
Last Modified: 17 Oct 2016 11:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22190

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics