Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів

Бацуровська, І. В. (2016) Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). pp. 14-20. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

В статті представлено етапи впровадження масових відкритих дистанційних курсів в освітньо- наукову підготовку магістрів. Створено принципову схему впровадження масового відкритого дистанційного курсу. З’ясовані ступені інтеграції масового відкритого дистанційного курсу, зокрема вищий, достатній, середній та низький ступені. Обґрунтовано зміст визначення відповідного ступеня, що забезпечує їх імплементацію в освітньо-наукову підготовку магістрів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: масовий відкритий дистанційний курс, освітньо-наукова підготовка магістрів, інтеграція, моніторинг.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 20 Oct 2016 17:48
Last Modified: 20 Oct 2016 17:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22218

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics