Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей

Бурмакіна, Н. С. (2016) Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). pp. 21-25. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

На основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття "професійно-педагогічна компетентність викладача аграрних спеціальностей ВНЗ". Простежено зв'язок між компонентами професійно-педагогічної компетентності викладача аграрних спеціальностей і компонентами професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрного фаху. Проаналізовано поняття "критерій" та "показник". Досліджено питання визначення критеріїв і показників педагогічної компетентності у роботах науковців. Запропоновано основні критерії та їхні показники для оцінювання професійно-педагогічної компетентності магістранта-аграрія.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: критерій, показник, магістрант, професійно-педагогічна компетентність.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 20 Oct 2016 19:20
Last Modified: 20 Oct 2016 19:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22219

Actions (login required)

View Item View Item