Козачко О. М., Козачко А. О. (2016) Графічно-інформаційні технології формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). С. 68–72. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (998kB) | Preview
Анотація
В статті висвітлено питання графічно-інформаційних технологій навчання, як засобу професійної
спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки.
Виявлено, що застосування графічно-інформаційних технологій відкривають принципово нові
можливості для виконання графічних документів та навчання графічним дисциплінам. Висвітлено
формування професійної спрямованості. Використання графічно-інформаційних технологій в процесі
формування професійної спрямованості студентів відкриває широкі перспективи, впливає на цiннiснi
орієнтації під час їх професійного самовизначення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | графічно-інформаційні технології, професійна спрямованість, інженерна комп’ютерна графіка, студенти технічних ВНЗ. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2016 17:23 |
Оновлення: | 22 Жовт 2016 17:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22232 |