Проблема формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки

Ліщук, І. І. (2016) Проблема формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). pp. 78-83. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У даній статті представлено аналіз підходів науковців щодо визначення поняття ''рефлексія'', висвітлено сутність проблеми формування рефлексивних умінь, необхідних майбутнім медичним сестрам для реалізації практичної діяльності. Розкривається роль та значення комунікативних умінь, творчої активності майбутнього фахівця, його здатності самостійно організовувати свою пізнавальну діяльність, направлену на оволодіння знаннями, навичками та способами їх застосування для вирішення професійних ситуацій. Також мова йде про необхідність створення професійних умов для забезпечення розвитку рефлексії у здобувачів вищої освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рефлексія, рефлексивні уміння, формування, професійна підготовка, медична сестра, медсестринський процес.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Oct 2016 17:30
Last Modified: 22 Oct 2016 17:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22234

Actions (login required)

View Item View Item