Використання системи MOODLE для організації змішаного процесу навчання майбутніх видавців комп’ютерній графіці

Мосіюк О. О. (2016) Використання системи MOODLE для організації змішаного процесу навчання майбутніх видавців комп’ютерній графіці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). С. 98–102. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті висвітлені особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх видавців в умовах поєднання очної і дистанційної форм організації навчання. Розкрито особливості залучення LMS MOODLE в навчальний процес на прикладі предмету ''Комп'ютерна графіка''. Охарактеризовано можливості відповідних сучасних програмних комплексів, а також наведено переваги обраної системи. Наголошено на важливості залучення ''хмарних'' технологій в освіту, наведено приклади їх застосування на базі технологій Google. Поінформовано про специфіку практичних завдань курсу, які, у першу чергу, орієнтовані на практичну складову підготовки спеціалістів видавничої справи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: змішаний підхід до навчання, LMS MOODLE, комп’ютерна графіка, інформаційно- комунікаційні технології навчання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Жовт 2016 19:48
Оновлення: 23 Жовт 2016 19:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22237

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу