Мосіюк О. О. (2016) Використання системи MOODLE для організації змішаного процесу навчання майбутніх видавців комп’ютерній графіці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). С. 98–102. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті висвітлені особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі
підготовки майбутніх видавців в умовах поєднання очної і дистанційної форм організації навчання.
Розкрито особливості залучення LMS MOODLE в навчальний процес на прикладі предмету
''Комп'ютерна графіка''. Охарактеризовано можливості відповідних сучасних програмних комплексів, а
також наведено переваги обраної системи. Наголошено на важливості залучення ''хмарних'' технологій
в освіту, наведено приклади їх застосування на базі технологій Google. Поінформовано про специфіку
практичних завдань курсу, які, у першу чергу, орієнтовані на практичну складову підготовки
спеціалістів видавничої справи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | змішаний підхід до навчання, LMS MOODLE, комп’ютерна графіка, інформаційно- комунікаційні технології навчання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Жовт 2016 19:48 |
Оновлення: | 23 Жовт 2016 19:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22237 |