Використання системи MOODLE для організації змішаного процесу навчання майбутніх видавців комп’ютерній графіці

Мосіюк, О. О. (2016) Використання системи MOODLE для організації змішаного процесу навчання майбутніх видавців комп’ютерній графіці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). pp. 98-102. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті висвітлені особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх видавців в умовах поєднання очної і дистанційної форм організації навчання. Розкрито особливості залучення LMS MOODLE в навчальний процес на прикладі предмету ''Комп'ютерна графіка''. Охарактеризовано можливості відповідних сучасних програмних комплексів, а також наведено переваги обраної системи. Наголошено на важливості залучення ''хмарних'' технологій в освіту, наведено приклади їх застосування на базі технологій Google. Поінформовано про специфіку практичних завдань курсу, які, у першу чергу, орієнтовані на практичну складову підготовки спеціалістів видавничої справи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: змішаний підхід до навчання, LMS MOODLE, комп’ютерна графіка, інформаційно- комунікаційні технології навчання.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Oct 2016 19:48
Last Modified: 23 Oct 2016 19:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22237

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics