Віртуальний корпоративний дискурс як об‘єкт бізнес-лінгвістики

Воловик, О. П. (2016) Віртуальний корпоративний дискурс як об‘єкт бізнес-лінгвістики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). pp. 13-16. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (600kB) | Preview

Abstract

У статті представлено термін ''бізнес-лінгвістика''. Розглядаються жанри та підвиди бізнес- лінгвістики. Висвітлюється термін ''бізнес-дискурс'' як об‘єкт дослідження цього напряму прикладної лінгвістики. Представленні передумови виокремлення віртуального дискурсу. Серед підвидів віртуального бізнес-дискурсу розглядається ''віртуальний корпоративний дискурс''. Обґрунтовано причини появи віртуального корпоративного дискурсу, актуальність його дослідження та сфери використання. Розглядаються паралінгвістичні засоби, які доповнюють віртуальний корпоративний дискурс та проаналізовано корпоративний сайт, як окремий жанр. Обґрунтована актуальність такої роботи, яка обумовлена тим, що діловий дискурс вже недостатньо характеризує спілкування у сфері бізнесу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бізнес-лінгвістика, бізнес-дискурс, корпоративний дискурс, віртуальний корпоративний дискурс, віртуалізація спілкування, корпоративна культура
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 28 Oct 2016 19:19
Last Modified: 28 Oct 2016 19:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22284

Actions (login required)

View Item View Item