Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів

Семенець, С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі» (9). pp. 31-33.

[img]
Preview
Text
Download (130kB) | Preview

Abstract

у контексті задачного підходу до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів розробити навчальну модель процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів, навести приклад її реалізації в старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднести із зоною найближчого математичного розвитку школярів.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > Mathematical Analysis
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: Ірина Ігорівна Таргонська
Date Deposited: 07 Nov 2016 07:30
Last Modified: 07 Nov 2016 07:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22346

Actions (login required)

View Item View Item