Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій

Коневщинська О. Е. (2015) Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 49 (5). С. 82–88. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Текст
Download (133kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано суттєві психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників з використанням засобів мережних технологій. Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Виокремлено низку психолого-педагогічних чинників, що зумовлюють формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників, які базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх його етапах. Досліджено ефективність організації педагогічного процесу з використанням мережних технологій відповідно до принципів відкритої освіти, серед яких цілісність, неперервність і системність.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: психолого-педагогічні передумови; інформаційно-освітнє середовище; мережні технології
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: О.Е. Коневщинська
Дата подачі: 16 Лист 2016 13:43
Оновлення: 16 Лист 2016 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22399

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу