Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові

Топачевський, С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). pp. 136-140. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (651kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рекламний текст, структурна синтаксична компресія, семантично активні синтаксичні моделі, пропозиція, дієприкметник, герундій, інфінітив.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 15 Nov 2016 20:51
Last Modified: 15 Nov 2016 20:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22415

Actions (login required)

View Item View Item