Коневщинська О. Е. (2013) Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 38 (6). С. 182–195. ISSN 2076-8184
|
Текст
Download (214kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано основні категорії фахівців, які здійснюють організаційну, адміністративну, навчально-методичну, технічну, технологічну підтримку процесу дистанційного навчання. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення додаткових освітніх програм у галузі ІКТ і дистанційної освіти для робітників освітньої галузі, а також організаційне, методичне та технічне забезпечення впровадження і розвитку ІКТ та дистанційної освіти за освітніми програмами. Визначено основні вимоги до кваліфікаційного рівня кадрового забезпечення. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей викладачів-тьюторів необхідних для успішної професійної діяльності. Виокремлено складові професійної компетентності мережних викладачів відповідно до структури діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дистанційна освіта; кадрове забезпечення; ресурсний центр дистанційної освіти; професійна компетентність; професійні якості. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.Е. Коневщинська |
Дата подачі: | 16 Лист 2016 23:43 |
Оновлення: | 16 Лист 2016 23:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22445 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |