Коневщинська, О. Е. (2013) Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 38 (6). с. 182-195. ISSN 2076-8184
|
Text
Download (214kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано основні категорії фахівців, які здійснюють організаційну, адміністративну, навчально-методичну, технічну, технологічну підтримку процесу дистанційного навчання. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення додаткових освітніх програм у галузі ІКТ і дистанційної освіти для робітників освітньої галузі, а також організаційне, методичне та технічне забезпечення впровадження і розвитку ІКТ та дистанційної освіти за освітніми програмами. Визначено основні вимоги до кваліфікаційного рівня кадрового забезпечення. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей викладачів-тьюторів необхідних для успішної професійної діяльності. Виокремлено складові професійної компетентності мережних викладачів відповідно до структури діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дистанційна освіта; кадрове забезпечення; ресурсний центр дистанційної освіти; професійна компетентність; професійні якості. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | к.пед.н О.Е. Коневщинська |
Дата внесення: | 16 Лист 2016 23:43 |
Останні зміни: | 16 Лист 2016 23:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22445 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |