Коневщинська, О. Е. (2013) Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 38 (6). pp. 182-195. ISSN 2076-8184
|
Text
Download (214kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано основні категорії фахівців, які здійснюють організаційну, адміністративну, навчально-методичну, технічну, технологічну підтримку процесу дистанційного навчання. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення додаткових освітніх програм у галузі ІКТ і дистанційної освіти для робітників освітньої галузі, а також організаційне, методичне та технічне забезпечення впровадження і розвитку ІКТ та дистанційної освіти за освітніми програмами. Визначено основні вимоги до кваліфікаційного рівня кадрового забезпечення. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей викладачів-тьюторів необхідних для успішної професійної діяльності. Виокремлено складові професійної компетентності мережних викладачів відповідно до структури діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дистанційна освіта; кадрове забезпечення; ресурсний центр дистанційної освіти; професійна компетентність; професійні якості. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | к.пед.н О.Е. Коневщинська |
Date Deposited: | 16 Nov 2016 23:43 |
Last Modified: | 16 Nov 2016 23:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22445 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |