Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. pp. 13-15.
|
Text
Download (74kB) | Preview |
Abstract
Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | к.пед.н О.Е. Коневщинська |
Date Deposited: | 17 Nov 2016 17:57 |
Last Modified: | 17 Nov 2016 17:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22471 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |