Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні

Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. pp. 13-15.

[img]
Preview
Text
Download (74kB) | Preview

Abstract

Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: к.пед.н О.Е. Коневщинська
Date Deposited: 17 Nov 2016 17:57
Last Modified: 17 Nov 2016 17:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22471

Actions (login required)

View Item View Item