Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні

Коневщинська О. Е. (2010) Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні. Матеріали науково-практичної конференції "Освіта в інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики". С. 102–104.

[img]
Preview
Текст
Download (62kB) | Preview

Анотація

З удосконаленням веб-технологій з'являються нові можливості з точки зору інтерактивності та гнучкого доступу до різноманітних засобів передачі інформації, які кидають виклик традиційним підходам до організації онлайнових навчальних середовищ. Основні труднощі при цьому пов'язані з належним проектуванням, з тим щоб у результаті отримати таке навчальне середовище, яке позитивно впливає на мотивацію та результат навчання, а також забезпечує комунікацію між автором системи та студентом. Проблеми комунікації можна вирішити за допомогою грамотно спроектованого інтерфейсу користувача, який враховував би закономірності сприйняття, у тому числі естетичні, структурно-графічні норми, питання інтерактивності та навігації, а також методи візуальної організації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні,проектуванні навчального середовища
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: О.Е. Коневщинська
Дата подачі: 17 Лист 2016 17:57
Оновлення: 17 Лист 2016 17:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22472

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу