Коневщинська О. Е. (2010) Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні. Матеріали науково-практичної конференції "Освіта в інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики". С. 102–104.
|
Текст
Download (62kB) | Preview |
Анотація
З удосконаленням веб-технологій з'являються нові можливості з точки зору інтерактивності та гнучкого доступу до різноманітних засобів передачі інформації, які кидають виклик традиційним підходам до організації онлайнових навчальних середовищ. Основні труднощі при цьому пов'язані з належним проектуванням, з тим щоб у результаті отримати таке навчальне середовище, яке позитивно впливає на мотивацію та результат навчання, а також забезпечує комунікацію між автором системи та студентом. Проблеми комунікації можна вирішити за допомогою грамотно спроектованого інтерфейсу користувача, який враховував би закономірності сприйняття, у тому числі естетичні, структурно-графічні норми, питання інтерактивності та навігації, а також методи візуальної організації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні,проектуванні навчального середовища |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.Е. Коневщинська |
Дата подачі: | 17 Лист 2016 17:57 |
Оновлення: | 17 Лист 2016 17:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22472 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |