Вихляєв Юрій (2016) Корекція координаційних якостей сліпих учнів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (1). С. 428–434. ISSN 2071-5285.
Вихляєв.pdf
Завантажити (285kB) | Preview
Анотація
Автором досліджено координаційні можливості сліпих учнів, підтверджено їх відставання від зрячих у розвитку рухової сфери. Систематичне виконання складно-координаційних вправ дозволяє коригувати рівень розвитку координаційних навичок і можливостей сліпих учнів, які їм знадобляться при оволодінні виробничих професій та умінь. Досліджено та обґрунтовано методику розвитку і корекції координаційних можливостей сліпих учнів із застосуванням найпростіших тренажерів та пристроїв, що не потребують значного фінансування і можуть бути виготовлені у шкільній майстерні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | координаційні можливості, сліпі учні, вправи, тренажери, методика корекції. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 26 Груд 2016 13:35 |
Оновлення: | 26 Груд 2016 13:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22933 |