Порівняльна характеристика фізичного стану дітей з обмеженими можливостями та їх практично здорових однолітків

Дяченко, Анна (2016) Порівняльна характеристика фізичного стану дітей з обмеженими можливостями та їх практично здорових однолітків. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (1). с. 483-488. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (306kB) | Перегляд

Опис

Здорові і гармонійно розвинені діти - показник найважливіших досягнень суспільства в соціально-економічному, культурному й науковому плані. Вчені акцентують увагу на дисгармонійному розвитку дітей з обмеженими можливостями і їхнє відставання від практично здорових однолітків за різними показниками фізичного розвитку та фізичної підготовленості, що зумовлює особливості їх навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах та висуває підвищені вимоги до рівня фізичного стану означених дітей. У статті представлено показники фізичного розвитку молодших школярів за даними різних авторів та результати особистих досліджень щодо дітей з послабленим зором. У ході проведення нами дослідження отримані абсолютно нові кількісні дані біогеометричного профілю постави означених дітей, які описані у даній статті.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: фізичний розвиток, молодші школярі, діти з обмеженими можливостями, порушення постави.
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 26 Груд 2016 22:27
Останні зміни: 26 Груд 2016 22:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22962

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу