Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання

Максимчук, Борис (2016) Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (1). с. 109-116. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (423kB) | Перегляд

Опис

Метою цієї статті є експериментально перевірити процес формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Формувальний етап педагогічного експерименту був спрямований на виявлення характеру динаміки (позитивна, негативна, стабільності) під час формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в умовах апробації змісту і механізмів реалізації концептуальної моделі, а також на обґрунтування технологій діагностики і розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: валеологія, формування компетентності, експериментальна перевірка, діагностика, фізичне виховання, вчитель, модель.
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 26 Груд 2016 22:44
Останні зміни: 26 Груд 2016 22:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22991

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу