Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання

Максимчук, Борис (2016) Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (1). pp. 109-116. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (423kB) | Preview

Abstract

Метою цієї статті є експериментально перевірити процес формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Формувальний етап педагогічного експерименту був спрямований на виявлення характеру динаміки (позитивна, негативна, стабільності) під час формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в умовах апробації змісту і механізмів реалізації концептуальної моделі, а також на обґрунтування технологій діагностики і розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: валеологія, формування компетентності, експериментальна перевірка, діагностика, фізичне виховання, вчитель, модель.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 26 Dec 2016 22:44
Last Modified: 26 Dec 2016 22:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22991

Actions (login required)

View Item View Item