Ніколаєнко С. М. (2016) Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування. Економіка. Управління. Інновації (3 (18)). ISSN 2410-3748
|
Текст
Download (548kB) | Preview |
Анотація
У даній статті обґрунтовано важливість маркетингових досліджень на ринку страхових послуг. Визначено та проаналізовано основні показники функціонування ринку добровільного медичного страхування. Розглянуто доцільність використання інтегральних показників для комплексного аналізу ринку страхування. Розроблено відносні показники рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування та проведено їх нормування. Запропоновано та обґрунтовано еталонні значення відносних показників. Розраховано та проаналізовано інтегральний показник рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування. Визначено інтервали які характеризують рівень розвитку ринку добровільного медичного страхування. Дана оцінка сучасному ринку добровільного медичного страхування на основі інтегрального показника. Виявлено проблеми та напрями розвитку ринку медичного страхування. Результати дослідження можуть бути використані як у подальшому вивчені ринку добровільного медичного страхування, так і інших ризикових видів страхування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) H Соціальні науки > HB Економічна теорія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 28 Груд 2016 12:38 |
Оновлення: | 28 Груд 2016 12:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23025 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |