Теоретико-методичні положення інтелектуальної підготовки як основа досягнення спортивного результату в інтелектуальних видах спорту

Долбишева, Ніна (2016) Теоретико-методичні положення інтелектуальної підготовки як основа досягнення спортивного результату в інтелектуальних видах спорту. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). pp. 139-145. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (311kB) | Preview

Abstract

На основі використання методу наукового пізнання, визначені теоретичні та методичні положення інтелектуальної підготовки спортсменів в інтелектуальних видах спорту. В основу даних положень увійшли основні аспекти інтелектуальної підготовки, яка обумовлюється інтелектуальною освітою та вихованням інтелектуальних здібностей. Інтелектуальна освіта розглядається як частка теоретичної підготовки, а інтелектуальні здібності як вища ступень пізнавальної діяльності та яка пов’язана з розвитком якості пам’яті, розумових здібностей та видів мислення. Реалізація інтегральної підготовки спортсменів-інтелектуалів здійснюється через інтелектуальні знання, інтелектуальні уміння та інтелектуальні навички.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтелектуальна підготовка, інтелектуальна освіта, інтелектуальні здібності, знання, інтелектуальні види спорту.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 03 Jan 2017 05:59
Last Modified: 03 Jan 2017 05:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23096

Actions (login required)

View Item View Item