Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики

Задорожна, Ольга, Бунєєва, Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). с. 314-318. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (333kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: спортивний маркетинг, Інтернет-маркетинг, Інтернет-ресурси.
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 03 Січ 2017 06:06
Останні зміни: 03 Січ 2017 06:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23100

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу