Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики

Задорожна, Ольга and Бунєєва, Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). pp. 314-318. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (333kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: спортивний маркетинг, Інтернет-маркетинг, Інтернет-ресурси.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 03 Jan 2017 06:06
Last Modified: 03 Jan 2017 06:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23100

Actions (login required)

View Item View Item