Развитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологий

Козина, Жаннета, Кржемински, Марек (2016) Развитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологий. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). pp. 59-68. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (494kB) | Preview

Abstract

Мета роботи полягала в експериментальному обгрунтуванні застосування інтегральної методики розвитку рухових умінь і навичок з використанням міжпредметних зв’язків та інформаційних технологій на рівень психофізіологічних можливостей школярів. Проведене дослідження показало доцільність застосування розробленої методики для підвищення якості психофізіологічних процесів школярів старших класів. Одним з основних елементів впливу розробленої методики на психофізіологічні показники був акцент на свідоме сприйняття елементів навчального процесу, зокрема, активізація образного сприйняття елементів техніки бігу, стрибків, метань і застосування інформаційних технологій для реалізації міжпредметних зв’язків при формуванні рухових умінь і навичок школярів старших класів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: школярі, вміння, навички, легка атлетика, психофізіологічні можливості.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 03 Jan 2017 07:25
Last Modified: 03 Jan 2017 07:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23104

Actions (login required)

View Item View Item