Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю

Остапенко, Юрій and Остапенко, Валентина (2016) Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). pp. 79-84. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (320kB) | Preview

Abstract

У статті надано результати аналізу професіографічних досліджень, що висвітлюють професійно важливі якості фахівців економічного профілю. Розроблено критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів-юнаків ННІБТ «УАБС» віком 17–19 років за 5-бальною сигмовидною шкалою. Проаналізовано отримані результати за тестами психофізіологічної підготовленості. Виявлено те, що більше 50% обстежених студентів мають середній та нижче за середній рівень розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей. Використання цієї методики дозволяє отримати кількісну оцінку рівня професійної психофізіологічної готовності студентів вищого навчального закладу до майбутньої професійної діяльності, надає можливість своєчасно корегувати навчальний процес з фізичного виховання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: психофізіологічна підготовка, професійно-прикладна фізична підготовка, студенти.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 03 Jan 2017 07:34
Last Modified: 03 Jan 2017 07:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23117

Actions (login required)

View Item View Item