Пасічник Вікторія, Пітин Марьян (2016) Проблема класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (2). С. 319–326. ISSN 2071-5285.
Preview
Пасічник.pdf
Завантажити (321kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід багатьох вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо класифікації ігрових засобів (ігор, ігрової діяльності). Окреслено суттєві ознаки щодо класифікації ігрової діяльності історичного, теоретичного та методичного змісту. Зазначено, що при значній кількості підходів до класифікації ігрових засобів, вони здебільшого неузгоджені між собою, а в окремих випадках мають певні суперечності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | гра, класифікація, дошкільний вік, фізичне виховання. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 03 Січ 2017 07:34 |
Оновлення: | 03 Січ 2017 07:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23118 |