Проблема класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку

Пасічник, Вікторія and Пітин, Марьян (2016) Проблема класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). pp. 319-326. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (321kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблему класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід багатьох вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо класифікації ігрових засобів (ігор, ігрової діяльності). Окреслено суттєві ознаки щодо класифікації ігрової діяльності історичного, теоретичного та методичного змісту. Зазначено, що при значній кількості підходів до класифікації ігрових засобів, вони здебільшого неузгоджені між собою, а в окремих випадках мають певні суперечності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гра, класифікація, дошкільний вік, фізичне виховання.
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 03 Jan 2017 07:34
Last Modified: 03 Jan 2017 07:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23118

Actions (login required)

View Item View Item