Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", pp. 254-261.

[img]
Preview
Text
Download (478kB) | Preview
Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: контекстна підготовка, проблемно-ситуаційний підхід, викладач вищої школи, самоорганізація
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Наталія Мирончук
Date Deposited: 07 Jan 2017 17:34
Last Modified: 07 Jan 2017 17:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23212

Actions (login required)

View Item View Item