Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", pp. 254-261.
|
Text
Download (478kB) | Preview |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | контекстна підготовка, проблемно-ситуаційний підхід, викладач вищої школи, самоорганізація |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | Наталія Мирончук |
Date Deposited: | 07 Jan 2017 17:34 |
Last Modified: | 07 Jan 2017 17:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23212 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |