Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності

Загурська І. С., Ткачук О. Р. (2016) Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (12). С. 100–107. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
Текст
Download (329kB) | Preview

Анотація

Результатом теоретичного аналізу проблеми сприймання підлітками вчителів стало виокремлення таких основних його чинників як рівень соціальної рефлексії, особливості образу «Я», цінності та попередній досвід взаємодії з вчителями. Результати емпіричного дослідження показали, що образ справедливого вчителя в уявленні учнів з високим рівнем навчальної успішності складається із взаємопов’язаних конструктів моральнісного та діяльнісного змісту, що відображають особливості навчальної діяльності. В уявленні учнів з низьким рівнем навчальної успішності справедливий вчитель постає як такий, що орієнтований на міжособистісне спілкування (переважання оцінних конструктів моральнісного змісту).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ціннісна взаємодія, образ вчителя, справедливість, моральнісні і діяльнісні цінності
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 13 Січ 2017 12:34
Оновлення: 13 Січ 2017 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23271

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу