Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності

Загурська, І. С., Ткачук, О. Р. (2016) Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (12). pp. 100-107. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
Text
Download (329kB) | Preview

Abstract

Результатом теоретичного аналізу проблеми сприймання підлітками вчителів стало виокремлення таких основних його чинників як рівень соціальної рефлексії, особливості образу «Я», цінності та попередній досвід взаємодії з вчителями. Результати емпіричного дослідження показали, що образ справедливого вчителя в уявленні учнів з високим рівнем навчальної успішності складається із взаємопов’язаних конструктів моральнісного та діяльнісного змісту, що відображають особливості навчальної діяльності. В уявленні учнів з низьким рівнем навчальної успішності справедливий вчитель постає як такий, що орієнтований на міжособистісне спілкування (переважання оцінних конструктів моральнісного змісту).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ціннісна взаємодія, образ вчителя, справедливість, моральнісні і діяльнісні цінності
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Інна Загурська
Date Deposited: 13 Jan 2017 12:34
Last Modified: 13 Jan 2017 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23271

Actions (login required)

View Item View Item