Загурська І. С., Ткачук О. Р. (2016) Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (12). С. 100–107. ISSN 2072-4772.
Zagurska_Tkachuk_The role of value interaction in perception of just teacher by juveniles with high and low level of academic success.pdf
Завантажити (329kB) | Preview
Анотація
Результатом теоретичного аналізу проблеми сприймання підлітками вчителів стало виокремлення таких основних його чинників як рівень соціальної рефлексії, особливості образу «Я», цінності та попередній досвід взаємодії з вчителями. Результати емпіричного дослідження показали, що образ справедливого вчителя в уявленні учнів з високим рівнем навчальної успішності складається із взаємопов’язаних конструктів моральнісного та діяльнісного змісту, що відображають особливості навчальної діяльності. В уявленні учнів з низьким рівнем навчальної успішності справедливий вчитель постає як такий, що орієнтований на міжособистісне спілкування (переважання оцінних конструктів моральнісного змісту).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ціннісна взаємодія, образ вчителя, справедливість, моральнісні і діяльнісні цінності |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 13 Січ 2017 12:34 |
Оновлення: | 13 Січ 2017 12:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23271 |