Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку

Шапран Т. М. (2016) Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 256–261. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Текст
Download (785kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто різні підходи до визначення змісту поняття «внутрішній конфлікт». У межах гли- бинної психології, в межах біхевіористичної школи, гуманістичної психології та екзистенціального напрямку психології. У статті подано результати емпіричного дослідження роботи з внутрішніми конфліктами юнаків. Обґрунтовано доцільність використання кататимно-імагінативного методу (символдрами) у роботі з внутрішніми конфліктами осіб юнацького віку. Виявлено та описано закономірності пропрацювання внутріш- ноособистісних конфліктів особами юнацького віку за допомогою мотивів символдрами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: внутрішньоособистісний конфлікт, юнацький вік, кататимно-імагінативний метод, сим- волдрама, мотив, метод семантичного диференціалу
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 13 Січ 2017 21:58
Оновлення: 13 Січ 2017 21:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23283

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу