Шапран, Т. М.
(2016)
Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку.
Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5).
с. 256-261.
ISSN 2311-8466
Опис
У статті розглянуто різні підходи до визначення змісту поняття «внутрішній конфлікт». У межах гли-
бинної психології, в межах біхевіористичної школи, гуманістичної психології та екзистенціального напрямку
психології. У статті подано результати емпіричного дослідження роботи з внутрішніми конфліктами юнаків.
Обґрунтовано доцільність використання кататимно-імагінативного методу (символдрами) у роботі з
внутрішніми конфліктами осіб юнацького віку. Виявлено та описано закономірності пропрацювання внутріш-
ноособистісних конфліктів особами юнацького віку за допомогою мотивів символдрами.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |