Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку

Шапран, Т. М. (2016) Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). pp. 256-261. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (785kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто різні підходи до визначення змісту поняття «внутрішній конфлікт». У межах гли- бинної психології, в межах біхевіористичної школи, гуманістичної психології та екзистенціального напрямку психології. У статті подано результати емпіричного дослідження роботи з внутрішніми конфліктами юнаків. Обґрунтовано доцільність використання кататимно-імагінативного методу (символдрами) у роботі з внутрішніми конфліктами осіб юнацького віку. Виявлено та описано закономірності пропрацювання внутріш- ноособистісних конфліктів особами юнацького віку за допомогою мотивів символдрами.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: внутрішньоособистісний конфлікт, юнацький вік, кататимно-імагінативний метод, сим- волдрама, мотив, метод семантичного диференціалу
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 13 Jan 2017 21:58
Last Modified: 13 Jan 2017 21:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23283

Actions (login required)

View Item View Item