Шапран Т. М. (2016) Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 256–261. ISSN 2311-8466.
42.pdf
Завантажити (785kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто різні підходи до визначення змісту поняття «внутрішній конфлікт». У межах гли-
бинної психології, в межах біхевіористичної школи, гуманістичної психології та екзистенціального напрямку
психології. У статті подано результати емпіричного дослідження роботи з внутрішніми конфліктами юнаків.
Обґрунтовано доцільність використання кататимно-імагінативного методу (символдрами) у роботі з
внутрішніми конфліктами осіб юнацького віку. Виявлено та описано закономірності пропрацювання внутріш-
ноособистісних конфліктів особами юнацького віку за допомогою мотивів символдрами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | внутрішньоособистісний конфлікт, юнацький вік, кататимно-імагінативний метод, сим- волдрама, мотив, метод семантичного диференціалу |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 13 Січ 2017 21:58 |
Оновлення: | 13 Січ 2017 21:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23283 |