Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства

Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, pp. 162-175.

[img]
Preview
PDF
Download (338kB) | Preview

Abstract

У реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них.

Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 16 Jan 2017 08:27
Last Modified: 16 Jan 2017 08:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23302

Actions (login required)

View Item View Item