Вплив дефіциту на поведінку споживача

Кулаковський, Т. Ю. (2016) Вплив дефіциту на поведінку споживача. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (3 (77)). pp. 71-79. ISSN 1728-4236

[img]
Preview
Text
Download (332kB) | Preview

Abstract

Дана стаття присвячена аналізу впливу дефіциту товару на споживацьку поведінку та на особливості сприймання споживчих якостей дефіцитного товару. Розглянуто та піддано критичному аналізу питання впливу дефіциту на поведінку споживача в межах економічної теорії, теорії реактивного опору та теорії товару. Зазначено відмінності в поясненні впливу дефіциту на поведінку в економічній та психологічній науках. Експериментально доведено вплив дефіциту, як ізольованого фактору, на поведінку споживача та вплив дефіциту на сприймання споживчих якостей товару.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: попит на товар; дефіцит товару; економічна теорія; теорія реактивного опору; теорія товару; «раціональна людина»; економічна наука; психологічна наука; ціна; якість; маніпулювання; свобода.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of the Developmental Psychology and Consultancy
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 17 Jan 2017 13:10
Last Modified: 17 Jan 2017 13:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23325

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics