Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності

Левченко, О. О. (2008) Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). pp. 23-26.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (141kB) | Preview

Abstract

Автор стверджує, що створення і реалізація новаційних освітянських моделей активізації креативного потенціалу студентської молоді в процесі її професійної підготовки та формування в неї фасилітативної компетентності може здійснюватися тільки педагогом-фасилітатором. У статті наголошується на необхідності переходу від суб’єкт-об’єктної до суб’єкт-суб’єктної педагогіки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Т.І. Поліковська
Date Deposited: 18 Nov 2008 10:59
Last Modified: 14 Aug 2015 18:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2343

Actions (login required)

View Item View Item