Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання

Дубовий, З. C. (2016) Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 61-64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (337kB) | Preview

Abstract

Стаття розкриває специфіку підготовки майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання до продуктивної фахової діяльності. Також ми зробили спробу висвітлити актуальну проблему вишівської освіти – актуалізації самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання та розглянути різні підходи до цього питання. Також висвітлюється сутність поняття ''самостійність'', розглядаються актуальні проблеми формування самостійності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: пізнавальна діяльність, самостійність дистанційне навчання, учитель музики
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 19:22
Last Modified: 30 Jan 2017 19:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23504

Actions (login required)

View Item View Item